Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Ziaja Greece #2



Ziaja Greece


Γειά σας Glamorous.


Σήμερα θα σας μιλήσω για προϊόντα <<του καλοκαιριού>> όπως θέλω να λέω εγώ. Είμαστε πολύ κοντά στο καλοκαιράκι ,η φύση είναι όλοι ανθισμένη και θέλω να πιστεύω ότι όλοι έχουμε καλή διάθεση!!! Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να επιλέξουμε και τα προϊόντα που θα μας συντροφεύουν το καλοκαίρι ,αλλά γι’ αυτό τον λόγο είμαι εγώ εδώ…..


Μία από τις πιο ωραίες εταιρίες με υπέροχα προϊόντα για το καλοκαίρι είναι και η υπέροχη εταιρία  Ziaja Greece που φροντίζει και το καλοκαίρι να έχουμε τέλειο δέρμα με  φυσικά προϊόντα αλλά και  με προστασία . Είναι μία εταιρία που σέβεται την φύση και μας την προσφέρει απλόχερα με τα προϊόντα της. Με σαγηνευτικά αρώματα  που σου θυμίζουν όμορφο καλοκαίρι αλλά και κάθε εποχή!!!






ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ 



Η Ziaja είναι η μεγαλύτερη παραγωγός στην πολωνική αγορά στα καλλυντικά. Πρόκειται για μια οικογενειακή επιχείρηση, που ιδρύθηκε το 1989 στο Gdansk της Πολωνίας από τους φαρμακοποιούς Αλεξάνδρα και Ζήνων Ζιάγια. Όλα τα προϊόντα τους είναι φυσικής προέλευσης, τα ενεργά συστατικά που χρησιμοποιούνται στα προϊόντα Ziaja είναι φυτικής και βιοτεχνολογικής προέλευσης. Η ZIAJA Ltd είναι παραγωγός φαρμακευτικών αλλά και υψηλής ποιότητας φυσικών καλλυντικών για το πρόσωπο, το σώμα και την περιποίηση των μαλλιών. Η Ziaja προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία από προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος , καθώς και την προσωπική φροντίδα.  Όλα τα προϊόντα φροντίδας του δέρματος τους είναι κλινικά ελεγμένα και ποτέ δεν έχουν δοκιμαστεί σε ζώα.



Τα προϊόντα που δοκίμασα είναι:




 Ziaja COCOA BUTTER BODY BALM

 (Flavoury & nourishing)



Πριν από περίπου ένα χρόνο, άρχισα πιο σοβαρά την αξιολόγηση των προϊόντων που χρησιμοποιούσα στο δέρμα μου, τα μαλλιά και τα δόντια μου. Λόγω του θυροειδή μου έχω κάνει αγώνα για να θεραπεύσω το σώμα μου με τη διατροφή, αλλά  αυτό που ξαφνικά έγινε πολύ σημαντικό για μένα είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ να  είναι τόσο φυσικά, όπως το φαγητό που έτρωγα.

Για πολύ καιρό προσπαθούσα να διώξω την ξηροδερμία μου με λαδάκια, ενυδατικές κ.α., αλλά όταν δοκίμασα το βάλσαμο σώματος με βούτυρο κακάο είναι μια εντελώς διαφορετική εμπειρία και δεν είναι μια δίκαιη σύγκριση!!

Είναι μία λευκή κρέμα και η  αίσθηση της κρέμας είναι πλούσια, λεία και πολυτελή. Απορροφάται από το δέρμα μου όμορφα και γρήγορα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα . Δίνει επίσης στο δέρμα μου μια πολύ λεία υφή που μου αρέσει πραγματικά. Λιπαίνει και εξαλείφει την αίσθηση της τραχύτητας και νιώθω το δέρμα μου απαλό ,μαλακό και ενυδατωμένο με σφριγηλότητα κανόντας το ΜΕΤΑΞΕΝΙΟ. Την χρησιμοποιώ και ως  πλήρες ενυδατική κρέμα σώματος ,αφού έχει σαν αποτέλεσμα να καταπραΰνει αποτελεσματικά τους ερεθισμούς από την ξηροδερμία.

Έχει αγαπημένο άρωμα από βούτυρο κακάο (girly μυρωδιά), η οποία μου αρέσει. Την εφαρμόζω τακτικά σε καθαρό δέρμα για καλύτερα αποτελέσματα.



Ziaja COCOA BUTTER ,

(with macrogranules flavoury & nourishing)





Πριν λίγες ημέρες, μου έστειλε μήνυμα στο blog μία φίλη Glamorous και με ρωτούσε ποιο ινστιτούτο αισθητικής θεωρώ καλό για καθαρισμούς προσώπου και σώματος. Με αφορμή την ερώτηση, συνειδητοποίησα ότι πρέπει να σας μιλήσω για το SHOWER SCRUB της Ziaja που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό ,αν και στο παρελθόν σας έχω κάνει μία μικρή αναφορά για αυτό ,σήμερα θα είμαι πιο αναλυτική!!


Τα  SCRUB (πήλινγκ σώματος) θα πρέπει να είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της εβδομαδιαίας γυναίκειας περιποίησης, διότι είναι απαραίτητο για να αφαιρέσουμε τα νεκρά κύτταρα και να κάνουμε την επιδερμίδα μας λαμπερή. Επιπλέον η απολέπιση συμβάλει στο να αποτρέψουμε την πρόωρη γήρανση και να προετοιμάσουμε το δέρμα μας να δεχτεί με το βέλτιστο δυνατό τρόπο την ενυδάτωση και τη θρέψη που θα ακολουθήσει.


Το SHOWER SCRUB της Ziaja είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει!!Είναι πήλινγκ από βούτυρο-κακάο και καφετί χρώματος. Οι κόκκοι του είναι μικρού μεγέθους και δεν διαλύονται κατά τη χρήση τους. Το εντυπωσιακό για εμένα είναι η υφή του που είναι σε μορφή τζελ διότι δεν είναι πηχτό όπως πολλά άλλα. Επίσης επειδή περιέχει ένα μείγμα από αγνό βούτυρο κακάο, λάδι καρύδας, θρυμματισμένα κελύφη καρυδιών και μακροκόκκους απολέπισης, αφήνει το δέρμα πολύ ενυδατωμένο και μαλακό και δεν είναι απαραίτητη η ενυδάτωση σώματος μετά το μπάνιο. Η μυρωδιά του είναι γλυκιά από βούτυρο κακάο και διαρκεί πολλές ώρες ,θυμίζοντας μου ότι έρχεται το καλοκαιράκι!!


Απομάκρυνε τα νεκρά κύτταρα και καθάρισε  απαλά το δέρμα μου και ταυτόχρονα βελτίωσε την κυκλοφορία του αίματος και οξυγόνωσε τα κύτταρα του δέρματος μου. Δίνει απαλότητα, ενυδάτωση και λάμψη……

 Το απλώνω σε βρεγμένο δέρμα 2-3 φορές την εβδομάδα ,κάνοντας μασάζ και ξεπλένω. Είναι για ξηρό και κανονικό δέρμα.



  





Ziaja COCOA BUTTER FACE CREAM

(light formula flavoury &nourishing)



Η δύναμη του βουτύρου κακάο έγκειται στην ικανότητά του να διεισδύει στα βαθύτερα  στρώματα του δέρματος όπου διατηρείται η ενυδάτωση, αλλά σκεφτείτε να υπάρχει ταυτόχρονα και λάμψη. Στην σειρά της Ziaja COCOA BUTTER ανακάλυψα την κρέμα προσώπου ελαφριάς λάμψης που την βάζω τώρα που έρχεται το καλοκαίρι ,συνδυάζοντας ενυδάτωση , προστασία και λάμψη !

Είναι μια ελαφριά κρέμα λευκού χρώματος από βούτυρο-κακάο και βιταμίνη Ε (βιταμίνη που  ηρεμεί το ερεθισμένο, ηλιοκαμένο δέρμα, ενώ τα  ενυδατικά οφέλη που παρέχει είναι πολλά) που τρέφει και αναζωογονεί ορατά την επιδερμίδα .Είναι με  <<παχιά>>υφή που απορροφάται εύκολα και δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας, αφήνοντας το δέρμα πολύ μαλακό και λαμπερό .

Ενυδατώνει πολύ καλά  και επανάφερε στα σωστά επίπεδα υγρασίας στο δέρμα μου, ενώ ταυτόχρονα βελτίωσε τον τόνο του δέρματος μου παρέχοντας μου προστασία από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου.

Το άρωμα της είναι απαλό και γλυκό από βούτυρο κακάο και έχω την αίσθηση του για πολλές ώρες! Απλώνω μία μικρή ποσότητα ,κάνοντας μασάζ μέχρι να την απορροφήσει το δέρμα μου……






Ziaja COCOA BUTTER accelerates tanning



Μερικές φορές είναι κάποια προϊόντα που τα έχω συνδυάσει με τις εποχές. Έτσι είναι και με το συγκεκριμένο προϊόν που το έχω συνδυάσει στο μυαλό μου με καλοκαιρινές διακοπές και με ταξιδάκια στα όμορφα Κυκλαδίτικα νησάκια μας, περπατώντας στα ασβεστωμένα σοκάκια τους και να απολαμβάνω τον υπέροχο μεσογειακό ήλιο……. Ονειρικά


Το μοναδικό πρόβλημα είναι πάντα η κάτασπρη επιδερμίδα μου ,που δεν προλαβαίνει να πάρει έστω και λίγο χρωματάκι (κάθομαι λίγο στον ήλιο, δεν συμπαθώ τα solarium και την μπογιά) .Για όλες εσάς που έχετε το ίδιο πρόβλημα  με εμένα  η Ziaja φρόντισε με αυτό το προϊόν να επιταχύνουμε την διαδικασία μαυρίσματος. Βελτιώνει τον τόνο του δέρματος ,λιπαίνει και αποτρέπει την απώλεια υγρασίας .


Το απλώνω ομοιόμορφα πάνω στο δέρμα μου πριν από την έκθεση στον ήλιο ,ακόμα και πριν το solarium για όσες κάνετε!!!


Καλό καλοκαιράκι με προστατευμένο μαύρισμα!!!





Για το τέλος θα ήθελα να πώ ότι η Ziaja είναι μία εταιρία με πολύ καλά φυτικά προϊόντα και πολύ οικονομικά. Τα προϊόντα της είναι σε πρακτικές συσκευασίες με ειδικό στόμιο για καλύτερη χρήση στην δοσολογία του κάθε προϊόντος με αποτέλεσμα την οικονομία. Έχει πάρα πολλές σειρές καλλυντικών για κάθε τύπο επιδερμίδας. Τώρα που έρχεται το καλοκαίρι ένα προϊόν  Ziaja είναι απαραίτητο στην τσάντα μας!!


 Τέλος να ευχαριστήσω την εταιρία για την χορηγία των προϊόντων.



Τα προϊόντα τα βρίσκεται εδώ και εδώ






2 σχόλια:

  1. Δεν είχα ξανακούσει γι'αυτήν την εταιρεία, αλλά φαίνονται πάρα πολύ καλά προϊόντα. Πολύ ωραίο review :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν τα προιόνα ziaja .Θα έχεις την δυνατότητα εσύ και όλες οι φίλες Glamorous να διεκδικήσετε ένα σετ ,σε λίγες ώρες στον διαγωνισμό που θα κάνουμε με την ziaja.Μείνε συντονισμένη στην σελίδα μας!!

      Διαγραφή